Visszér sötét foltok a műtét után, Lézeres visszérműtét - Medicover Magánkórház és Magánrendelő


  • Lila folt ellen - Szépség és divat | Femina
  • Visszér milyen gyógyszereket inni
  • A betegség gyakorisága sok okkal magyarázható: túlsúly, elégtelen mozgáskultúra, gyógyszerek, nehéz fizikai munka, dohányzás, stb.
  • A VISSZEREKRŐL - Dr. Járányi Zszuzsanna érsebész - Multi-Med X. Kft.
  • Súlyos visszér a lábakon hogyan lehet megszabadulni
  • Mit tehetek ellene?
  • Alultápláltságot jelent.

Sajnos erre nem tudok válaszolni, hiszen nem láttam az elváltozást. Üdv dr Járányi Tisztelt Kérdező! Nehezem megítélhető, hogy pontosan mi okozza a felszínes véna tágulatot.

Valószínűleg a sérülés illetve a heg miatt az ér lefutása leszorítódik ezért pang benne a vér. Tartsa minél többet felfelé a kezét, kerüljön mindent, ami felmelegíti ezt a területet, és használhat egy enyhe fáslit is az ujjak tövétől a csukló feletti részig. Ha ez nem oldja meg a problémát, javaslom, mégiscsak mutassa meg egy orvosnak.

Lézeres visszérműtét (EVLA)

Üdbvözlattel dr Járányi Szerelem kérdése: Tisztelt Doktornő! Szeretném megkérdezni hogy felfedeztem tegnap előtt mindkét combomon véraláfutásokat nem ütöttem be egyáltalán. Nem mentem neki semminek. Nem tudom hogy mitől lehetnek?

Keresés eredménye

Köszönöm válaszát Üdv. Szerelem Erre csak a végtag megtekintése illetve egy vizsgálat után lehetne választ adni. Üdvözlettel dr Járányi Dreska Mihály kérdése: Kedves Doktor nő! Ez az info sajnos nagyon kevés ahhoz, hogy választ tudjak adni a kérdésére. Olyan panaszom lenne, hogy pár napja a combom belső felèn egy kisebb rèszen időnkènt vagy nyilalást vagy gōrcsōs fájdalmat èrzek.

Van, hogy nyugalomban is de inkáb mozgástól. A tèrdem egyik oldalán ugyan ezen a lábamon van viszèr, már fiatal korom óta. Jelenleg 48 èves nő vagyok. Ezen a rèszen is èrzek nyilalást mostanában időnkènt. Duzzanat, bőrpir, melegsèg nincs. De aggódom nem e egy vèrrōg okozza a panaszokat?

A visszérbetegség tünetei

Orvoshoz elèg kōrülmènyes elmennem, mert nem a bejelentett lakcimemen lakom, így nehèz munka mellett megoldani ezèrt ìrtam Önnek. Persze ha Ön is orvost tanácsol elmegyek. A fájdalom nem elviselhetetlen. De mègis mi lehet ez? Válaszát előre is köszönöm.

A visszérbetegség fokozatai

Katalin Ha egyéb jel nem kíséri, mint ahogy leírta, akkor valószínűleg nem ér eredetű a probléma. Ezt követően beavatkozásokat végzett a szíverekben és az egyik lábában is ami jól sikerült. A múlt héten ismételten megfestette és megállapította,hogy a lágyékban lévő ér van elzáródva.

visszér sötét foltok a műtét után visszér kezelése lézeres podolszkkal

Ez az érből különböző elágazások alakultak ki,aminek a következtében nem hideg a lába. Ruzsa DR érműtétet javasolt.

Ennek tünetei a betegség stádiumainak, előrehaladottságának megfelelően jelentkeznek. Tünetmentes állapot. Ebben a kezdeti állapotban bár látható tünet nincs, különböző panaszok már utalhatnak a keringési zavarra. Seprűvénák vagy pókvénák hálózatos visszeresség. A belső talpél és a belbokák érhálózata a legérzékenyebb, ezért először itt észlelhető apró tágult visszér-hálózat.

Szeretném megkérdezni, hogy hogyan tudnánk Önnel megmutatni az eddig történt vizsgálatok és beavatkozások iratait és láthatóan nagyon elfoglalt vállal-e ilyen jellegű műtétet,vagy tud-e ajánlani Valakit akihez a műtét elvégzése miatt fordulhatnánk.

Köszönöm Válaszát. Tisztelettel Nagy Jánosné Kecskemét Tisztelt Nagy Jánosné! Köszönöm megtisztelő bizalmát, de én már csak magánpraxisban dolgozom, illetve a SOTE Szív -és Érgyógyászati Klinikáján már csak a lézeres visszérműtéteket végzek, így visszér sötét foltok a műtét után nem tudom felvállalni. Attila vagyok és a kérdésem a következő lenne.

visszér sötét foltok a műtét után szakma és visszér

A napokban volt egy rosszullétem, ami kisebb megszakításokkal 2 órán keresztül tartott. Zsibbadtak az ujjaim, illetve a szám is, fájt a fejem illetve a mellkasom.

visszér sötét foltok a műtét után visszér és szövődmények utána

Hozzá kell tennemhogy elég stresszes voltam a napokban, valószínű hogy akkor sűrűbben vehettem a levegőt, a doki azt mondta, hogy megemelkedett az oxigénszint.

Ez okozhatott nálam bármiféle érelváltozást, értem ez alatt például, aneurizmát? Emiatt kialakulhat ilyen jellegű érprobléma? Válaszát előre is köszönöm!

Megrendelem Természetes módon kezelje a visszeres lábat - megerőltetés nélkül, műtét és magas költségek nélkül!

Üdvözlettel: Attila Kedves Attila! Tünetei valószínűleg a stressz és az általa okozott vérnyomáseltérés miatt alakultak ki. Egy ilyen rosszullét nem tud aneurysmát okozni. Mindenesetre ügyeljen a vérnyomására, ha szükséges kezeltesse.

Szabó Roland kérdése: Tisztelt Doktornő. Négy éve volt egy bal oldali lágyéksérv műtétem. Hagyományos eljárással, Shouldice technikával végezve. Az operáló sebész elmondása alapján, egy egészen kicsike sérvkapuval.

visszér sötét foltok a műtét után fényképet egy visszeres lábról

Műtét utáni hetekben, igen érzékeny és vörös bal combtő, továbbá nem duzzadt, de eléggé érzékeny bal here volt megfigyelhető. Volt még járás közben időnként fellépő erőteljes szúrás, nem teljesen lokalizálható helyen, combtő környékén. Ez kb.

A leggyakoribb here problémák

Kontrol során azt mondták, hogy lehet hogy elővigyázatosságból túlságosan be szűkítettük. Továbbá hogy a bal combom töve jelenleg túl érzékeny, aztán majd teljesen érzéketlen lesz.

Telt az idő, panaszaim megszűntek. Mivel nem tudom, hogy előtte is úgy volt e és hogy másnak is így van e, továbbá nem fájt a herém, ezért nem foglalkoztam vele. Teljes életet éltem, kerékpár, visszeres rezgés. Most télen azonban, amikor volt egy enyhülés az időjárásban Celmentem egyet kerékpározni. Egy nagyon meredek, embert próbáló emelkedőn tekertem fel egy kilátóba.

Nyáron többször is felmentem Kb.

Hol a feje, teste, farka. Amikor leültem, akkor is éreztem, így vettem észre. Elmúlt a visszér sötét foltok a műtét után, csak diszkomfort érzet maradt a herében. S most jön amiért felkerestem és véleményét kérem. Eléggé a bal combom töve felé. Leguggoltam, s tükörben láttam, hogy eléggé aggasztó a helyzet Amikor az urológusnak említettem azt mondta, hogy magának ilyen, s hogy lehet hogy a kerékpár nyerge megnyomja.

Visszér: okok, tünetek és kezelési módok

De én tulajdon képpen rajta ülök. Járás közben is van egy kis diszkomfort érzetem. Az lenne a kérdésem, hogy ezt okozhatta e a Shouldice? Esetleg el lehet e bármit rontani úgy, hogy okozza a Shouldice? Mi lehet ennek az oka?

visszér sötét foltok a műtét után a lábakon visszeres eljárásokkal

Mit lehet ezzel tenni? Mennyire gyakori ez az embertársainknál? Válaszát előre is köszönöm, üdvözlettel. Tisztelt Szabó Úr! Nem urologus vagyok, hanem érsebész. Problémáját urológussal, illetve a műtétet végző sebészkollégával javaslom megbeszélni.